Reference Peugeot 407 2.7 HDI 150kW

Diesel manuální převodovka

Chiptuning - zvýšení výkonu - verze : 150 kW / 204 PS / 440 Nm na 177 kW / 241 PS / 516 Nm.

Názor zákazníka

Pro svého peugeota 407 coupé 2.7HDI jsem zvolil úpravu Maximal, z původních originálních 150 KW / 204 PS a 440 Nm, mu bylo inplantováno 177 KW / 241 PS a 516 Nm ... no co bych dodal??? To, že jsem víc, než nad míru spokojený. 1) Hned na začátku mě potěšil profesionální přístup a hlavně odborné znalosti. 2) Vše mi bylo řádně vysvětleno a to do detailů čímž jsem přišel o poslední obavu z neodbornosti zásahu a zároveň˛ tím získali mou plnou důvěru, že svěřuji auto do dobrých rukou. 3) V době úpravy jsem si skáknul ,,na kus dobré bašty,, do doporučené restaurace 4) Při předání mi bylo ještě dáno několik dalších informací, předáno CD s orig.softwarem a Certifikát o daném navýšení výkonu. A teď to nejdůležitější.... Už po prvním (klidném) rozjezdu byl znát nárůst točivého momentu a zátah. Avšak to pravé jsem pocítil (až po pár km-po zahřátí na provozní teplotu), při nájezdu na dálnici. Zátah při rozjezdu je znatelně vyšší, auto jde za plynem jak \hladovej pitbul za kostí\" a to až do 190km/h , pak už zátah není tak výrazný, ale stále o poznání vyšší, než u sériové verze software a to až na samotný omežovač (254km/h). Při předjíždění na dálnici při rychlostech nad 110km/h motor okamžitě reaguje na sešlápnutí pedálu a znatelně se zkrátila doba potřebná k předjetí no a spotřeba??? zůstala stejná (úprava Maximal) za celou cestu nedošlo k žádnému nahlášení chyby nebo k něčemu jinému, co by mi pokazilo potěšení z onoho rozšíření stáda pod kapotou. Takže na závěr bych chtěl dodat toto: Tito "MANÍCI" svou práci vážně umí a poctivě ji také odvedou, takže pokud váháte, tak zcela zbytečně, cena je velice slušná a i pokud to k nim máte 400km, tak i tak jeďte k nim, nebudete litovat. No a malá rada na závěr, když už navýšíte koně pod kapotou, nezapomeňte na to, že je potřeba také bezpečně zastavit. Takže zvyšte pozornost k vaší brzové soustavě.