Systémy AdBlue / SCR - diagnostika a programování

Naše společnost se zabývá diagnostikou a hledáním příčiny nefungujících systémů AdBlue. V případě nákladné opravy nebo nedostatku AdBlue je ale možné na přání klienta nabídnout zrušení a odprogramování systému z vozidla. 

Máte nedostatek AdBlue pro vaše vozy? Chcete být připravení na situace, kdy dojde AdBlue na trhu? Máte závadu systému AdBlue na svém vozidle a nejsou k dispozici náhradní díly? Provádíme dočasné i trvalé zrušení vstřikování AdBlue do systému SCR u všech typů vozidel přehráním softwaru řídící jednotky. Tuto službu lze provést na všech typech vozidel.

Pro naše klienty nabízíme diagnostku a modifikace / odprogramování následujících vozidel:

Ceny programování systému AdBlue / SCR:

Cena je závislá na konkrétním typu vozidla a dle složitosti úpravy. Rádi vás budeme informovat o ceně pro vaše konkrétní vozidlo.

  • osobní vozy VW / Škoda / Seat / Audi - od 4.990,- Kč 
  • osobní vozy ostatní - od 6.990,- Kč
  • nákladní vozidla - od 19.990,- Kč
  • autobusy - od 19.990,- Kč
  • agro technika - od 19.990,- Kč
  • pracovní stroje - od 19.990,- Kč

Úpravu provádíme přehráním softwaru řídící jednotky vozidla. Není nutné zasahovat do kabeláže ani instalovat viditelný emulátor!

Kontakty:

Telefon: +420 728 222 822
Telefon:
+420 720 640 640
E-mail: info@powertec.cz

Odstranění SCR/AdBlue systému znamená zásah do emisního systému vozidla a může způsobit zvýšení emisí NOx. Vždy doporučujeme provést raději opravu systému,  zrušení funkce je určeno pouze pro sportovní účely. Vozidlo s takto upraveným motorem není způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích. 

SeznamZprávy:
Hrozí ochromení nákladní dopravy, chemička z Agrofertu nemá zásoby AdBlue

Největší výrobce čpavku, močoviny i AdBlue v Německu, chemička SKW Piesteritz z koncernu Agrofert, podle agentury Reuters zastavila kvůli enormním účtům za plyn výrobu klíčové suroviny pro naftové vozy AdBlue.

„Jsme na suchu. Vyprazdňujeme naše zásoby, protože už nevyrábíme,“ řekl Reuters mluvčí chemičky.

AdBlue slouží v moderních dieselových motorech nákladních automobilů a autobusů ke snižování emisí oxidu dusíku ve výfukových plynech. Německo je na této látce obzvláště závislé kvůli velkému podílu osobních automobilů s naftovým motorem na silnicích.

Nedostatek AdBlue by se do dvou týdnů přenesl do dalších částí ekonomiky. „Žádné AdBlue znamená žádné nákladní automobily. A to znamená žádné dodávky pro Německo,“ řekl deníku Bild šéf německého sdružení dopravních a logistických společností Dirk Engelhardt a vyzval spolkovou vládu, aby jednala.

iDnes:
Není plyn, nebudou jezdit nafťáky. Opět bude málo AdBlue, varují speditéři

Speditéři v Německu varují před výpadkem statisíců nákladních aut. Stejně jako před rokem totiž hrozí nedostatek a extrémní zdražení aditiva AdBlue, které potřebují moderní naftové motory. Na vině je… Putin. Za vším je drahý plyn, kterého spotřebují chemičky obrovské množství, a výrobu tedy zastavují. Čeští experti jsou opatrní.

„Majitelé moderních dieselových aut mohou mít brzy velké problémy. Znehybnit jejich auta může nedostatek plynu. Za vším je AdBlue, speciální roztok močoviny, který zajišťuje snižování oxidů dusíku ve výfukových plynech,“ psali jsme před jedenácti měsíci.

Nyní je stejný problém opět na obzoru. Jedním z výrazných důsledků války na Ukrajině je totiž extrémní zdražení plynu, jehož dodávky do Evropy Putinovo Rusko škrtí. A právě zemní plyn je nezbytný pro průmysl, včetně chemiček.

Téměř všechny moderní osobní i nákladní vozy, včetně traktorů či stavebních strojů poháněných naftovými motory potřebují příměs AdBlue k vyčištění zplodin. Hlavní složkou tohoto roztoku, který nelze ničím nahradit, je močovina.

Kontaktní formulář:

Máte zájem o naše služby? Zašlete nám svůj dotaz.
Vyplňte následující formulář a my vás budeme kontaktovat.

OCHRANA PROTI SPAMU