Optimalizace výkonu motoru - snížení spotřeby

Chcete snížit náklady na provoz vašich vozidel? Dokážeme vám ušetřit až 15% paliva! Nevěříte?
Nechte se přesvědčit. Přečtěte si, jak úspory nákladů dosáhneme, proč se nesníží životnost motoru. Pokud nebudete s naší úpravou spokojení, vrátíme vám do 14 dnů peníze zpět.

Optimalizace, která funguje

Naše výsledky jsou podložené mnohaletým testováním. Optimalizací řízení motoru lze u nákladních vozidel výrazným způsobem snížit spotřebu pohoných hmot hned několika způsoby. Věnovali jsme se vývoji ideálního software mnoho let. Sledovali jsme vozidla podle mnoha typů telematických systémů i vlastních GPS analyzátorů. A zjistili jsme, že ideální software neexistuje. Pokud chcete dosáhnout opravdové úspory, je vždy nutné analyzovat konkrétního zákazníka a vozidla upravit na míru podle jeho potřeb. Proto jsme začali nabízet hned několik verzí úpravy pro nákladní vozy. Díky optimalizaci software jsme díky individuálním úpravám dokázali u některých zákazníků docílit úspory až 15%. Softwarová úprava bere v potaz několik důležitých faktorů a šetří palivo při rozjezdech i při jízdě na tempomat. Až 4 litry nafty na 100km! A to už se opravdu vyplatí. Přidejte se mezi spokojené zákazníky i vy!

Telematika - snížení spotřeby nákladních vozidel

Zvýšení kroutícího momentu

Zvýšením kroutícího momentu lze zkrátit čas rozjezdu nákladního vozidla a zabránit snížení rychlosti ve stoupání. Tím se dosáhne menšího objemu paliva v daném časovém úseku. Zároveň je pak možné řadit rychleji. Pokud má vůz dostatečný výkon, snadněji překoná kopcovitý terén. Zároveň není nutné v malých kopcích podřazovat. Ne vždy je ale zvýšení výkonu dobré pro dosažení úspory. Maximální výkon využijete při rozjezdu s těžkým nákladem nebo v kopcích. Šetřit ale potřebujete pořád. Při optimalizaci výkonu se proto ptáme, zda je navýšení výkonu opravdu nutné a zda se nevyplatí "pouhé" rozšíření segmentu aktuálního kroutícího momentu do širšího spektra otáček.

Tankování - Mercedes Actross

Bez omezení životnosti

Bezproblémový provoz je pro všechny majitele nákladních vozidel rozhodující. Jsme si toho vědomi a proto přistupujeme ke každé úpravě s maximální zodpovědností. Nárůst výkonu využívá skrytých rezerv vozidla, nikdy však nejde za hranici životnosti jednotlivých komponentů. Jak je ale všeobecně známo, životnost motoru nejvíce ovlivňuje řidič. Nárůsty hodnot, jako je dávkování paliva a plnícího tlaku, narůstají při úpravě softwaru v řádu jednotek procent. V některých případech dokonce ani není nutné maximální hodnoty délky vstřiku zvyšovat, pouze je přesunout do nižšího spektra otáček. Není proto sebemenší důvod mít obavy o životnost vozidla a jeho komponentů.

Různí řidiči, různé spotřeby

Vyhodnocením telematických záznamů mnoha evropských společností jsme získali velmi cenná data. Asi každý autodopravce a dispečer ví, že spotřeba paliva na stejné trase může být u různých řidičů odlišná. Do všech našich softwarových úprav proto aplikujeme program SmoothDrive. Díky tomuto systému dokážeme eliminovat zlozvyky řidičů, kteří se neumí chovat ekonomicky. Je to zejména příliš prudké rozjíždění, dlouhé držení pedálu plynu do vysokých otáček a celkově příliš razantní zacházení s pedálem plynu. Metoda SmoothDrive dokáže řidiči ubrat lehce plyn v situacích, kdy je vyžadován výkon menší než 80% maxima. Ubrání je provedeno tak plynule, aby řidič mírné snížení dávkování paliva nepozoroval a nemohl tak zareagovat dalším přidáním plynu. Jen touto úpravou dochází u některých řidičů k úspoře paliva až 10% při jízdě bez tempomatu. U řidičů dodržujících zásady ekonomické jízdy je pak úspora menší, cca 3-5%.

Dálnice - úspora nákladů PowerTEC

Změna dávkování paliva

Zvýšením výkonu je možné docílit pružnějšího zrychlení vozu, zkrácení doby rozjezdu a tím i úspory paliva. Při jízdě konstantní rychlostí na tempomat po rovině ale maximální výkon nehraje roli. U dálkových jízd je tento režim převažující a my chtěli šetřit palivo po celou dobu jízdy. Dokázali jsme to! Jinou kombinací tlaku paliva, délky a počátku vstřiku, popř. tlakem turbodmychadla, dosáhneme stejného výkonu s nižší okamžitou spotřebou. Spotřeba paliva v tomto úsporném režimu tak klesá o 2-5% při konstantní rychlosti a plynulé jízdě. Při vyšším zatížení a jízdě do kopce se pak úspora paliva ještě zvyšuje.

Doprava - snížení spotřeby v přepravě

Vaše příběhy

Individuální úpravy jsou jedinou cestou, jak je možné uspořit skutečně velké procento nákladů. Minimální garantovaná úspora nákladů na provoz vozidla je při naší optimalizaci 5%. I při této nejnižší garantované úspoře se investice do úpravy softwaru vrátí po najetí průměrných 40 tisíc kilometrů (při spotřebě 30l / 100km). Při dosažení 10% úspory už po 20 tisících kilometrech. V mnoha případech jsme však dokázali uspořit i 15% nákladů, tedy až 4 litry nafty na 100km. A to už je opravdu velká úspora. Přečtěte si více o jednotlivých verzích úpravy, které nabízíme a jakých úspor jsme dosáhli.

Zobrazit ukázkové příklady...

Optimalizace výkonu PowerTEC se vyplatí!

Požádejte o zkušební období 1 měsíc i vy! Vyzkoušejte, že naše úpravy fungují!

Volejte infolinku +420 728 222 822

 

 

Další služby

Průvodce chiptuningem

Mohlo by vás zajímat

ikona-googleplus.pngikona-facebook.pngikona-youtube.png